tirsdag den 3. maj 2011

To Mormons bøger for en B.T. (o:

Idag har vi haft en dejlig dag oppe i bjergene!
Vi har vaeret paa hike op og se et vandfald. Naturen deroppe var SÅ smuk!! Og vi drak vand fra bjergkilden - den som længere nede blev til et vandfald!

I forgårs underviste vi en dansker! Han havde lige været i Danmark på ferie og han sagde i havde godt vejr i påsken?
Vi snakkede lidt om hvad der går for sig i DK.
Jeg byttede to Mormons Bøger (en på dansk til ham og en på tangolog (filippinsk) til hans hustru) for en BT fra sidste søndag xD

Ellers havde vi en dejlig uge! Jeg er lækker brun (i hovedet og på halvdelen af armene - hvor skjorten ikke dækker..) Vejret er dejlig varmt (sikkert lidt for varmt snart, for dem som ikke er vant til det).
Og bakkerne gør det rigtig sjovt at se på de missionærer som kommer for endags arbejdsbesøg og slet ikke er vant til bakker, som vi har dem her i Pafus!  (o:

En anden rigtig dejlig oplevelse var da Krasimir fik præstedømmet i søndags ved håndspålæggelse som det nu foregår!!! Fantastisk!! :'D

Ok.. jeg har ikke rigtig mere at fortælle andet end at vi har forflyttelser på mandag! Så må vi se om jeg bliver her en måned mere (jeg ville bliver her resten af min mission om jeg kunne, men nu har jeg jo allerede været i Pafus i 18 uger, så...).

 Jeg har ikke faaet Sofies brev endnu.. Hvis hun har sendt det til adressen i Grækenland, må jeg jo vente til nogen derfra kommer herover igen.. Sendte hun den her til Pafus.. ja så håber jeg jeg får den inden jeg muligvis bliver forflyttet.. ellers må missionaerene her bringe den til mig. Men rigtig dejligt at høre at der er brev på vej!! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar