onsdag den 11. maj 2011

Tilbage til Athen + billeder fra Jacob Nørgaards ankomst.

Det var en rigtig dejlig uge!
Søndag var en af de bedste dage i lang tid! - vi havde så travlt at vi ikke engang havde tid til alle de lektioner vi ville undervise! Sikke en dejlig måde at afslutte et område!!
Og så da vi stod på vejen og ventede på et medlem som vi ville undervise sammen med, kom Sarah-Jane kørende forbi og stoppede, og så fik jeg også sagt ordentligt farvel til hende (hun havde nemlig arbejdet sidst vi kom for at undervise hendes mand (ham som blev døbt). Et lille mirakel at hun lige stødte på os!
(o:

Jeg er allerede helt forelsket I mit nye område!!
Athen ser ud til, at være blevet en endnu mere travl by, siden sidst jeg var her (for over et halvt år siden)!
Min nye kammerat (Ældste Leit fra Danmark) lader til at være rigtig sej! jeg tror vi vil blive rigtig gode kammerater! Vi har også ældste Nørgaard i vores distrikt!
Sejt!
Alle danskerne samlet i et distrikt!! :-D

Ok det er alt nyt for idag - næste gang har jeg sikkert en masse at fortælle jer om mit nye område!

kærlig hilsen

Ældste Held

----------------------------------------------------

fra blogmaster:

Jacob Nørgaard fra Randers er ankommet til Grækenland og er begyndt at arbejde i samme distrikt i Athen som Emil. Fandt følgende billeder fra hans ankomst i Athen:


Ankomst i lufthavnen


5 nye missionærer og missionspræsidenten plus hustru.
Ældste Jacob Nørgaard yderst til venstre.


Alle de nye med deres nye makkere.


Ældste Nørgaard afprøver græsk mad.


På Mars bakke hvor Paulus stod og prædikede for
Grækerne for næsten 2000 år siden.


Athen ses i baggrunden.


En "let" frokost. (o:

Held og lykke med de næste 2 år i Grækenland/Cypern ældste Jacob Nørgaard. Håber at det må blive 2 år fyldt med uforglemmelige oplevelser, nye venskaber og masser af personlig udvikling.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar