mandag den 18. oktober 2010

At føle sig som en rockstjerne.

Uddrag af brev adresseret til mor  (o:

-------------------------------

Hej Mor ! :D
 
Jeg har det rigtig godt !

Denne uge har været både hård men også super god! - intet varigt kommer let, som et godt citat i min lille citatbog siger, men det hårde er en del af det gode!
 
Endnu en eventyrlig uge er gået og jeg elsker det hele!!
 
En sjov oplevelse var dog, at her i fredags da vi var på vej til møde i kirken, og gik ned af gaden, begynde folk at råbe og juble efter os fra alle retninger og fra resturanterne! - ca 300 mormoner fra USA var på krydstogt og var nu i Athen! 
Og så skal jeg lige love for at der blev taget billeder, og vi blev rost til skyerne! 
Det er sandelig ikke hver dag at DET sker!!  
Vi kan hver dag forvente at blive råbt ad eller på anden måde angrebet eller nedgjort. 
Ind imellem møder vi et medlem på ferie (mest om søndagen i kirke), men 300 på en gang!?!! 
Jeg skal da lige love for at man så føler sig som en rockstjerne!!!
 
Missionær arbejdet går også godt.. selv om der ikke sker så meget andet end at banke på døre, men vi underviste en del mere denne uge end de sidste par uger, så det går da fremad - hvis jeg dog bare kunne tale bedre græsk!! men det kommer også kan jeg mærke!
 
Ja jeg fik en hel masse breve!!! Der blev godt nok gjort store øjne da posten blev delt rundt i fredags! - 7 breve denne uge!! Helt utroligt!!!! Det var bare SÅÅÅÅ lækkert!!! Og iblandt dem var Sofies postkort fra Barcelona!!!!
 
Ha det godt og Held og lykke med ombygningen!
 
Kærlig hilsen Ældste Held

Ingen kommentarer:

Send en kommentar