mandag den 6. september 2010

Første uge i Grækenland

(Her er lidt fra Emils email til familien)

Jeg har det fantastisk her!! Det er hårdt både fysisk og mentalt at være missionær, men jeg nyder hvert eneste øjeblik!! Min kammerat og jeg har god succes! Vi har mindst en aftale hver dag! :D Og næste lørdag har vi vores første dåb! :D - Ha! Hvem siger man ikke kan døbe i Grækenland!! ;D
Og jeg kan slet ikke vente med at se hvad der sker når at jeg begynder at kunne sige de ting, som jeg så gerne vil sige!! - Idag havde vi f.eks en snak med en mand som havde nogle store spørgsmål fra en svær fortid, som min kammerat ikke kunne svare på, eller vidste hvad han skulle sige til, men som jeg vidste præcis hvordan jeg ville besvare dem og samtidig få ham til at føle meget bedre med sit liv - men selvfølgelig kunne jeg ikke sige de ting overhovedet endnu..

Det var også en oplevelse at kontakte folk på gaden igår! Der skete så mange mærkelige ting (men det gør der nu hver dag) - missionærer er virkelig en magnet for tossede folk - både den gode og dårlige slags!

Jeg elsker jer og glæder mig altid til at høre fra jer! :) Hils hele menigheden og alle mine venner og familie,  Jeg elsker jer (men savner jer staedig ikke endnu) :P


Kærlig hilsen Emil :)



Ps: Far sig til Aske og David Ronnenberg og andre som skulle være interesseret, at jeg kun kan skrive til familie via e-mail. Alle andre svar må ske via normal post, så hvis de vil have svar må de lige sende mig deres adresser ;)

Oh! - og vi var oppe og se de gamle templer og ruiner idag!

Oh! - OG jeg elsker min missionærkammerat og min missionspræsident og alle grækerne og alle missionærene og alle andre og og.. Ja hvordan skal man forklare det!?! xD JEG ELSKER JER ALLE!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar