mandag den 27. september 2010

Brev fra Akropolis

Jeg kommer mig godt! 
Præsident Charles har pålagt mig at tage den med ro indtil jeg kan spise normalt igen. 
Først spurgte han mig om jeg ville have ekstra tid til at slappe af, hvortil jeg selvfølgelig svarede "Nej tak, jeg vil ud og igang igen!" hvortil han sagde "Det er bare et spørgsmål om lydighed er det ikke? Ønsker du at være 100% lydig?" "Ja hr. missionspræsident! 100%!" "Okay så skal du tage en times ekstra pause middag og aften for at hvile dig, Dette er et påbud jeg giver dig som din missionspræsident. Så vil du være lydig og følge denne påbud?"
 ...øv også! Der fik han lokket mig lige i fælden! Og jeg må indrømme at selvom jeg ikke er meget for det, har jeg virkelig brug for den ekstra tid til at komme mig.
Jeg tager stadig antibiotika klokken 8 morgen og aften indtil imorgen, og to piller mere en halv time inden hvert måltid, og så tager jeg en masse ting til kosttilskud (som vitaminpiller og den slags ting). Jeg må ikke spise noget med fibre i (så intet mørkt brød af nogen slags og ingen havregryn, cornflakes, grøntsager eller frugt).
Om en måned skal jeg så tilbage til hospitalet for at få udført en til konoloskopi (tror det hedder noget i den stil på dansk også - når de sender et kamera op gennem tarmene), så de kan tjekke at salmonelaen er helt væk og at sårene er helet godt.





Vi har det ellers rigtig godt!! :D  Det går rigtig godt for Akropolis menighed, som vi er en del af (med 4 andre ældster og 3 søstermissionærer og to ægteparmissionærer). Der kommer rigtig mange i kirke og der er mindst en dåb planlagt hver lørdag i menigheden de næste seks uger!! 


kærlig hilsen


Ældste Emil Held

Ingen kommentarer:

Send en kommentar