torsdag den 29. marts 2012

Jeg elsker virkelig denne lille by og omegn!

Hejsa! :)

Det er rigtig godt at være tilbage i Paphos! Jeg elsker virkelig denne lille by og omegn! 
Vi arbejder rigtig hårdt! 
Vi tager madpakkerne med om morgenen og sløjfer aftensmaden! Vi er begge SÅÅ trætte når vi går i seng om aftenen! Det føles fantastisk!! 
Det lader til at President Charles har meget høje forventninger for os! Det meste af tiden lige nu går med at banke på døre og det er så spænende! Jeg elsker det! Det er altid så interesant at se hvem der lukker op, og så at fremlægge evangeliet på præcis den måde som vil få den person til at lukke op! Vi har rigtig meget succes! - Vi har uddelt så mange Mormons bøger og har mange navne at vende tilbage til! Gud ser vores store indsats og mine mange bønner og faster og besvarer dem!!!
Ja de kommer stadig i kirke de få medlemmer som er her og som var her sidst jeg var i Paphos! Også Krasimir som jeg var med til at døbe da jeg var her sidst. Men krisen kradser og de fleste her (gæstearbejdere) bliver behandlet som slaver, og det er derfor ofte svært for mange af vores undersøgere og medlemmer at komme til kirke... :(

Men jeg fik sådan en god velkomst her i søndags! Alle var der (for de havde bekendtgjort at jeg ville komme tilbage til Paphos i nadvermødet søndagen før). De gav mig alle kæmpe knus, og sagde velkommen hjem min dreng! Det var meget rørende at se hvor stort et indtryk jeg havde på dem sidst. Jeg elsker dem virkelig og Paphos føles som en familie for mig!

Tak for dit brev Mor - Præsident Charles tog det med ham her over til mig for to dage siden.

Kh. Aeldste Held



Video om en usædvanlig missionær


Ingen kommentarer:

Send en kommentar