søndag den 4. marts 2012

Fra Halandri



Emil fortæller at han med sin kammerat i den seneste tid, har været rundt til de fleste af de byer i Grækenland og Cypern, hvor der er missionærer og har været ud og arbejde med dem.


Medlemmer og missionærer i Halandri menighed


Fra Halandri menighed


Assistenterne og missionpræsidenten


Emil har søgt ind på Handelsgymnasiets linje med international økonomi. I ansøgningen skulle han fortælle lidt om sig selv og sin erfaring. ang. missionen skrev Emil bl.a:

Lige nu tjener jeg som fuldtids missionær i Grækenland og Cypern, hvor jeg har virket som lokal leder for et antal missionærer,  jeg har været national leder for missionærerne på Cypern og virker nu som assistent til "Præsidenten" for vores kirke og mission i Grækenland/Cypern området. 
Dette har rustet mig med nye leder evner og indsigt i hvordan en større organisation ledes. Jeg arbejder dagligt med problemstillinger og større beslutninger. Alt kommunikation i de to år jeg tjener i Grækenland/Cypern foregår på engelsk og græsk. Derfor taler jeg nu flydende engelsk og efter megen arbejde og møje taler jeg også flydende græsk.
Jeg er overbevist om at disse erfaringer har givet mig kompetencer til en succesfuld handelsuddannelse og karriere.

-------------------
-------------------
-------------------


Fin lille video budskab (o:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar