fredag den 13. januar 2012

Seneste fra Grækenland

Ugentlige email fra Emil:

"Ked af det men jeg har ikke mere tid til at skrive, vi skal til en spiseaftale! Men denne uge har været fantastisk! Jeg elsker livet, min mission og alt!! Tak for fødselsdagsgaven - den kom for 2 dage siden, jeg fik også en stak breve.

kærlig hilsen

Æ. Held"

--------------------------

Dagen efter skrev jeg følgende til hans missionpræsident  (o:

"Kære missionspræsident Charles.

Vil du være venlig og sige til din assistent ældste Held, at det er vigtigt at han skriver MERE end to sætninger i sit ugentlige brev til sin mor  (o:

med venlig hilsen

Keith Held
biskop
Odense 1. menighed"

--------------------------


Svar fra missionpræsident Charles:

"Det vil jeg gøre!!! Men hvad han mangler indenfor skrivningen opvejer han på andre områder, som f.eks ved at være en super missionær.

pr. Charles"






Billede fra Halandri

Ingen kommentarer:

Send en kommentar