torsdag den 26. januar 2012

Hilsen fra en stresset missionær.

Hej igen Far :)


Kan du måske sætte denne mail på den blog du kører for mig? - Jeg har i løbet af julen og min fødselsdag fået en del breve (til min store glæde!!). Jeg vil rigtig gerne besvare dem alle, men jeg har bare så travlt! - det er kun tilladt at skrive en gang om ugen (på torsdage som er vores forberedelsesdag), men specielt nu hvor jeg er assistent til missionspræsidenten, er der ekstra ting at gøre selv på forberedelsesdagen! - Jeg vil prøve at få dem alle besvaret - i det mindste bare en lille besked, - sidste uge skrev jeg videre på et brev jeg startede ugen før, men jeg fik kun skrevet et ord (ordet var, So..) og så kom en ny hasteopgave op, og der var ikke mere tid!

Så sig tusind tak til alle som har skrevet mig og som jeg ikke har fået svaret! - De er ikke glemt, og jeg har alle de ubesvarede breve ved mit skrivebord! - 
Specielt tak til onkel Elm, som har skrevet mig næsten hver uge af min mission - sig til ham at jeg er på udkig efter hans hat - He'll know what I'm talking about!

Kh.

Ældste Held


Ingen kommentarer:

Send en kommentar