torsdag den 8. december 2011

Rask og igang igen (o:

Kære familie,
Den sidste uge har været bedre! - det var rigtig godt at komme ud og arbejde igen after at have været så syge! Men nu er vi helt på toppen igen!
Arbejdet her går stille og roligt fremad, men en af de bedste nyheder fra denne uge var at jeg fik brev fra Kirstine SA - Hun skrev at hun fik både det brev jeg sendte hende herfra for nogle uger siden, og det som i sendte hende på samme dag! xD Hun skrev at hun syntes at det er rigtig spændende at dykke lidt ned i hvad det er jeg tror på! Super sejt!! -
Der er ikke så meget at berette, andet end at det gik op for mig, at efter jul har jeg kun tre transfers (forflytningsdatoer) tilbage! Det er temmelig mærkeligt at tænke på.. efter næste forflytning er min gruppe den ældste i missionen!.. Det føles helt forkert og får mig til at tænke på at det normale liv snart kommer tilbage.. det vil dog ikke være det samme som før min mission - overhovedet ikke!!

Jeg er begyndt at planlægge at tage en tur til  Schweiz?.. vinteren efter min mission,  til et arrangement de har der kaldet ''Snow Camp''... det lyder temmelig sejt - alle de tre missionærkammerater jeg har haft derfra  har fortalt mig om det, og inviteret mig til at tage med og måske blive der en uge efter aller før.. de tre kammerater er: ældste Psota (MTC og nu), ældste Mossner (sidste transfer) og ældste Reading (en uge af sidste transfer).
Ha' jer en rigtig god uge!
Med kærlig hilsen, ældste Held!

----------------------------------------

Lille video fra Snow Camp mormon fest i Schweiz (o:
(de er skøre de Schweizere!)






Glædelig juletid

Ingen kommentarer:

Send en kommentar