torsdag den 29. december 2011

Forflyttelse til Athen, assistent og bil (o:

Vi har en dåb på søndag (Melitta fra Fillippinerne)! Jeg har undervist hende ca. 4 måneder nu! 
Det tog lang tid fordi hun skulle først stoppe med at ryge og drikke kaffe - hun er ''hjemmehjælper'' for ældre folk som altid giver hende SÅÅÅÅÅ meget kaffe... Men nu går det rigtig godt for hende!! Hun har spurgt om jeg vil døbe hende, så det bliver jo super sejt! en rigtig god måde at afslutte mit ophold i denne område!
 
Søndag aften skal jeg så rejse med min nye kammerat (Ældste Andonopoulos) til Athen, hvor vi skal være assistenter til President Charles... -.-'' 

Jeg var lige blevet vant til at være zone-leder... og det er ellers rigeligt arbejde og ansvar!!  Jeg forstår virkelig ikke hvorfor jeg skal være assistent - der er så mange missionærer her som ville være meget bedre end mig!! Og jeg er også super nervøs for at skulle køre bil i Athen!! :S -assistenterne er de eneste unge missionærer med bil, og min nye kammerat har ikke kørekort, så jeg bliver nødt til at køre bilen... :S  skræmmende!!

Bed for Melitta at hun vil være klar til at blive døbt på søndag, og bed så for at jeg ikke vil slå mig selv ihjel i trafikken i tossede Athen! (o:
 
Jeg elsker jer!! Kh. Ae. Held :)


lille video historie, klik på link (o:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar