mandag den 15. august 2011

Kor arbejde og litervis af sved (o:




Vi havde zone-konference for alle missionærer på denne del af Cypern, og vi indspillede "Greece a Zion land" i fire versioner, og jeg dirigerede (at dirigere det var nok det mest krævende og udfordrende kor-arbejde jeg nogensinde har gjort!! - og det var med to hænder - den ene for klaveret og den anden for koret - og koret og klaveret skal stoppe og starte paa forskellige tidspunkter!) :S


Vi var også  til en dåb af en familie som kom hele vejen fra Nazaret for at blive døbt! og så havde vi pot-luck (sammenskudsgilde) for menigheden i kirken igår (søndag)! - jeg lavede en rigtig lækker ris-ret, med chorizo-pølse!!
Jeg elsker at være på mission!! Det er det bedste EVER!!!! Det er ikke til at forklare, hvor meget jeg har lært og udviklet mig!!
---------
Sommeren har jeg det RIGTIG GODT med! :D selvom det næsten tager livet af min makker! xD  
Jeg elsker den enorme varme og liter efter liter af sved der drypper så snart vi begynder et banke på døre eller kontakte folk på gaden og selvfølgelig når vi er på cyklerne! :D  
Det får mig til at føle, at det er mere udfordrende at arbejde, og så føles det som man ofrer mere, og som i ved bringer ofre velsignelser ;D
---------
De sidste par dage har også været alletiders, fordi vi har oplevet god respons ved at følge op på folk vi har talt med tidligere, og vi har fundet flere nye folk der gerne vil snakke med os.


hils omkring jer.


kærlig hilsen ældste Held





Ingen kommentarer:

Send en kommentar