mandag den 4. juli 2011

Tilbage på Cypern

Hejsa alle sammen!
Så det er lidt vildt hvad der er sket her! I fredags ringede President Charles til mig og sagde at en ældste på Cypern var blevet sendt til Grækenland på grund af han ikke havde et visa, og han bad mig pakke mine ting og være klar til at flyve fra Athen næste morgen! Så i forgårs kom jeg til mit nye område og min nye makker: Nicosia og ældste Walker fra England!
Så nu er jeg tilbage på Cypern og jeg skal blive i dette område i mindst 10 uger! SEEEEEJT!!!!!!


Jeg har ikke så meget tid til at skrive idag, så i må undskylde!
 


Nicosia
 
Sidste mandag i Athen var Emil og en flok andre missionærer inde og se olympiade for unge handicapede. Her poserer missionærerne med et volleyball hold fra Korea. Emil står som nummer 2 fra højre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar