mandag den 18. juli 2011

Bøvl med ryggen og ellers en god uge.

Som før nævnt er Emil med kort varsel kommet til Cypern igen. Han er blevet makker med ældste Walker fra England, og han har i nogle uger døjet med rygsmerter.

--------------------------------

Hey mor og far!


Jeg ved ikke hvad det er med ryggen - idag tog jeg til Larnaca for at få tilladelse, af en doktor til at få en røntgen undersøgelse (efter ordre fra missionslægen i Tyskland).. Men doktoren mente ikke at det var nødvendigt og skrev bare nogle flere piller ned jeg kunne prøve.. så nu skal jeg til en anden doktor imorgen (doktor Lucy) som ofte har hjulpet missionærer, og så vil hun se på det og give en røntgen undersøgelse.. Så må vi se hvad hun finder ud af..

Vi har haft en god uge! En af dagene fik vi kontakt til 6 nye folk, der gerne ville høre mere om kirken, og vi gav også 6 mormons bøger væk. Jeg tror vi vil opleve gode ting i dette område og jeg tror det gav ældste Walker fornyet mod.

Jeg elsker allerede denne by Nicosia!
Den anden dag inviterede vi vor mest interesserede undersøger til at tilslutte sig kirken og blive døbt, og hun sagde ja. Senere på ugen skrev hun til os og spurget "hvad er det nu hele navnet på vores kirke er?" (Jesu Kristi Kirke af Sidste Dages Hellige), og senere skrev hun at hun havde en ven, der også gerne vil lære mere om kirken.
Jeg synes, jeg har haft en fantastisk positiv start på denne nye forflyttelse til Cypern.
 
kærlig hilsen
 
ældste Emil Held
 
--------------------------------------
 
Kender du ikke Mormons Bog?
Så fandt jeg denne link, hvor du kan få en gratis
 
mvh blogmasteren (o:
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar