torsdag den 26. august 2010

Snart går rejsen fra USA til Grækenland.




Mine kammerater her bliver altid så glade når jeg bruger historier og citater, når jeg står for undervisning i gruppen. Historier og citater som jeg jo takket være far og mange af mine venner, har masser af! - og jeg har fået endnu flere citater her på sprogskolen! 
Jeg fik fire rigtig gode tirsdag aften hvor Jeffrey R. Holland**  talte til os! det var så sejt!! Jeg sad næsten på foreste række! Fantastisk tale! Jeg sender måske citaterne til jer en anden dag, men jeg har dem ikke på mig lige nu.
På fredag tager vi til Temple Square *** !  Det glæder jeg mig til!
Den sidste uge har været helt fantastisk!! Jeg har lært så meget og arbejdet hårdere end nogen anden uge! 
Vi har også fået vores rejsepapirer!  Vi møder på rejsekontoret mandag morgen kl: 5.00. og derfra tager vi med bus til lufthavnen - vi rejser fra Salt Lake til Atlanta, og fra Atlanta til Athen!  
Når vi møder på rejsekontoret mandag morgen bliver vores gruppeleder afløst og jeg tager over som rejseleder for vores gruppe. Stort job med mange ting at se til undervejs og meget ansvar - et job jeg helst ville være fri for!!    Men pyt.. Jeg håber bare vi ikke ender op i Kina!  (o:

kærlig hilsen

Elder Emil Held


(herunder er indsat link til tale på youtube af Jeffrey Holland + billeder af Temple Square.    mvh Keith)

-----------------------------------------------------

**   Oplev Jeffrey Holland som taler,  her med et påskebudskab som i påsken 2009 var den mest besøgte video på Youtube:     




*** Her er lidt billeder fra Temple Square i Salt Lake City. 
Temple Square er det centrale område af byen, med historiske bygninger, monumenter, museer, Salt Lake templet, kirkens hovedkontor m.m.

Temple Square


Seagull Monument on Temple SquareJoseph Smith Memorial Building

Museum of Church History and Art


Læs lidt om mormonernes tempelbegavelse her: http://mormontempler.dk/588/begavelsesceremonien-i-mormonernes-templer

Ingen kommentarer:

Send en kommentar