tirsdag den 31. august 2010

Ankomst til Athen

Jeg er kommet godt til Grækenland! På flyet sad jeg ved siden af en græsk kvinde. Hun lærte mig lidt græsk og jeg snakkede med hende i lang tid og lærte hende rigtig godt at kende :) Og så underviste jeg hende i den første missionærpræsentation som omhandler hvordan kirken startede, og besvarede alle hendes spørgsmål med kraftig hjælp fra himlen! Ånden var stærk! Det er sandelig Herrens værk vi udfører her!
Inden flyet landede, gav hun mig hendes adresse og hendes hjemme og mobilnummer. Hun bor i nærheden af Athen.


Mit første område er i Athen. Min kammerat er rigtig sej og hjælpsom! - Vi bliver et stærkt makkerpar!

Men vi har en aftale nu så jeg smutter igen ;)

Jeg elsker jer.

Kærlig hilsen Ældste Held.

Ps: Vores missionspræsident er den sejeste nogen sinde!! ;D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar