torsdag den 29. juli 2010

29. juli. mismodige missionærer og de 3 bukkebruser.

I går aftes var der et par af de missionærer der skal til Lithauen, der var meget mismodige og nedtrykte.
De havde skullet prøve at undervise på Lithausk, og det var gået rigtig dårligt, og de havde ikke kunnet forstå et ord af hvad der var blevet sagt til dem.
Der var ikke rigtig nogen der vidste hvordan de skulle opmuntre dem, eller også turde de bare ikke prøve at opmuntre dem, og det endte med at de to nedtrykte gik tidlig i seng.
Men da jeg levende kunne sætte mig ind i hvordan de havde det, kunne jeg ikke sådan bare lade dem falde i søvn, - og da jeg også er blevet gode venner med alle på vores sal, gik jeg ind og fortalte dem godnathistorie (det tog 20 min.), - jeg fortalte dem en fornyet udgave af de 3 bukkebruser (de 3 prinsesser og missionæren ældste Lush under broen). De grinede så meget hele vejen igennem historien, og flere kom ind og lyttede med, og til sidst sagde de tusind tak og at jeg havde reddet deres dag. X)
Endelig fik jeg brugt mine skuespiller evner og tossede fantasi. ;D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar