torsdag den 21. juni 2012

5 uger tilbage! ...Jeg ville ønske at jeg aldrig skulle forlade Paphos.

Hejsa alle sammen!

Det har været en rigtig god uge! Det er begyndt at blive varmt igen, så svedet drypper døgnet rundt! - Selv når jeg bare sidder stille om morgenen og studere eller om aftenen og skriver dagbog sveder jeg! Det er fedt! Jeg har savnet det!

Vi har den sidste uge ikke haft andet at lave end at banke på døre... Men de sidste par dage har været SÅÅ gode!
søndag underviste vi tre lektioner, mandag igen og igår fik vi to selvom vi også brugte tid på tjeneste projekt! :D  vi arbejder mest i et område kaldet Giroskipou. Der mange fra Bulgarien der og folk lader til at være mere åbne.. Det lader til at bulgarierne snakker meget sammen, og vi har fået et godt ry der!
Fra den ene familie, vi plejede at undervise plus fra et par kontakter, lader det til at rygtet om os har spredt sig til hele landsbyen! - Igår var der mange som råbte efter os (positivt) og vinkede og smilede til os! Det kan enten være medlemmer af de familier vi har undervist de sidste par dage¨, som går rundt sammen med deres venner eller folk vi slet ikke kender! - nogle vil komme op og spørge efter en Mormons Bog!
Igår var der en familie, som vi ikke havde set før, som kaldte os over for at spørge om, hvornår vi kunne komme og spise aftensmad og undervise dem!! :D Jeg føler mig virkelig som en repræsentant for Jesus for de mennesker her har så ringe kår, og højdepunktet for lektionerne for dem er, når vi beder for dem! - De føler at vores bønner bliver hørt!! :')
...Jeg ville ønske at jeg aldrig skulle forlade Paphos.

Ok det var alt for denne gang!

Tak for dit brev Mor!! Det kom her til morgen! - jeg har det stadig i min taske! Men jeg er selvfølgelig allerede begyndt at spise godterne!

Oh, ja jeg glemte at skrive til dig om din tøse-pakke til den lille pige!! Hun blev SÅÅÅÅÅÅ  glad! Både jeg og min kammerat og hendes forældre kunne ikke lade være med at smile og grine af hvor begejstret hun var! - Næste dag (søndag) havde hun det hele på i kirke! xD Du ramte helt plet med alt hvad du sendte!! - Hun er sådan en lille prinsesse! - alt skal være lyserødt! xD  Og hendes forældre var også så taknemlige, så det var bare fantastisk!


Giroskipou

Ingen kommentarer:

Send en kommentar